Ang min tattuering

Har fått massor av frågor så som, vad står den för? Varför gjorde du den? Hur mycket kostade det? Gjorde det ont? Osv. Därför tänkte jag svara snabbt på det nu! I lördags fick jag en spontan ide, ville göra en tattuering. Som många vet så var jag väldigt missnöjd men min text, den var ojämn och kändes så ensam. Därför valde jag att fylla i den, samtidigt få lite mer liv k den. Smsade Freja och sa, kom till farsta jag vill tattuera mig! Så jag gjorde det, har länge velat tattuera in svalor. Tycker det är otroligt vackert och ger mig en lugnande känsla när jag känner mig stressad eller ledsen. Svalorna får mig tänka på friheten jag faktiskt har, ingen kan bestämma över mig, och jag tar egna val livet nu. Stora som små. Just därför fick svalorna olika storlekar. Dem tre svalorna står även ovanför texten ''kärlek övervinner allt'', just svalorna symboliserar min mamma, syster jag mig själv. Mamma är den största svalan, jag den mellersta och loisa den minsta. Vi tre har alltid klarat oss, och kärleken övervinner allt i familjen. Just därför fick min tattuering tre svalor som symboliserar detta.


Kommentarer
Postat av: Emelie

hejhej vill bara säga att din tatuering är så himla fin och att jag älskar din kropp hihihihi

2011-12-04 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0