Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg

Ni måste bara lyssna på den här låten. Den gör mig otroligt glad, OTROLIGT glad. Menar det. Har lyssnat på den varje dag nu i över en vecka, varje morgon, varje dag efter skolan och spelar om den om och om!




den här låten lyssnar jag ALLTID på när jag är ledsen, när jag känner mig ensam eller bara är förvirrad. Låten är också värd att lyssna på. Den är GRYM



AGNES, hennes låt är grym och videon är underbar. Låten lyssnar jag på till allting, när jag är arg, uppspelt, glad osv. Också riktigt värd att kolla och lyssna på!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför svarar du aldrig på frågor... tråkigt faktiskt utav dig

2011-12-15 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0