Dag 11 - Något du älskar med dig själv och något du hatar med dig själv (personlighet)

Något jag älskar med min personlighet... Är nog att jag aldrig ger upp. Oavsett vad fortsätter jag att kliva över alla hinder som dyker upp i livet. Någonting som min pojkvän har lärt mig. Ingenting ska få hindra något som jag verkligen vill. Som när min uppsats raderades, hade skrivit på en samhällsuppsats i över en vecka. Hade suttit i biblotek, pluggat under nätter osv. Dagen innan inlämningen så tappade jag min data i marken. Och uppsatsen förlorades. Ni vet när man bara gråter och gråter, lägger sig under täcket och struntar i allt. Så kände jag då. Gav upp allt, började slå sönder datan mer och bara skrek. Var så himla sur! Men ändå ville jag så gärna ha MVG:et, och jag visste att jag kunde få det nu. Så trots allting började jag om från början och började skriva en ny uppsats. Var uppe hela natten, tog ledigt från skolan dagen efter, fick ihop 10 sidor och skickade in uppsatsen innan inlämningstiden. Vet ni vad jag fick efter? Ett MVG-, och jag var så himla glad. Visar verkligen att man ALDRIG ska ge upp!

Någon jag hatar med min personlighet... Är nog att faller för saker för snabbt. Är så himla godtrogen så börjar lita på folk direkten. Lite dumt kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0