Godmorgon bloggen, idag åker jag på kryssning!

Har ni haft en bra morgon än? Själv vaknade jag nyss, pojkvännen sov här men han gick nyss till jobbet. Han glömde sina nycklar (typsikt), men ska åka till hans jobb och lämna dem där sen innan jag åker på kryssning. Idag åker nämligen jag, mamma och lilla syster på en kryssnig med Viking Line! Kommer bli så mysigt, vi ska fira Jul där och båten åker från Stockholm ner till Tallin som ligger i Estland och tillbaka. Resan kommer bara ta 3 dagar mer jag ser verkligen fram emot det! Imorgon på Julafton ska vi gå av i Tallin och kolla på alla fina Julmarknaderna dom har där. Sen kommer vi äta Julbuffe på båten osv! Visst låter det roligt? Måste börja packa lite, vi hörs senare! Slänger in lite bilder som är tagna nyss, ni kanske ser hur sliten jag är från gårdagen?



Jag gäspade på den här bilden och kan inte låta bli att ladda upp den! Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0