Lite om hur mitt liv ser ut just nu

Ligger faktiskt i sängen nu, är jätte pumsig... har väntat på pojkvännen hela kvällen men vi ska ses imorgon istället. Lägger mig tidigt eftersom jag ska till skolan redan klockan 8 imorgon. Ska förbereda en redovisning. Usch är jätte nervös o kan ingenting känns det som... Men det ska nog gå bra! Klockan 12 är det möte för luciatåget också, hängde upp massa lappar i skolan idag! Får skippa lunchen i skolan också, eftersom jag måste springa till banken på rasten i skanstull. Måste hämta ut pengar (har glömt min kod igen). Efter skolan imorgon ska jag hämta ut ett paket! Spännande va? Min data gick ju sönder, så ska få en helt ny nu. Imorgon kväll blir det fest, ska ut med två vänner från skolan! Alltid lika trevligt, festen är i Hagsätra också vilket är nära till min pojkvän som bor där! Nu somnar jag, godnatt. Slänger in en bild från gymmet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0