Middag med mamma

(Det blev nåt fel vid uppladdningen så bilderna i detta inlägg och nästa inlägg är ovanligt små!)

Igår var jag ute med Cleisi en stund, vi var i Väster haninge och drack lite hos en vän jag inte träffat på flera månader, det var väldigt trevligt! Sov sen hos Pontus, och vi kollade på film imorse innan jag mötte min mamma i centrum. Jag handlade lite på rean (Bilderna kommer snart) och sen åt vi på Antonios, det var jätte mysigt! Ikväll ska jag fixa naglarna och bara ta det lugnt. Skulle egentligen träffat Freja men hinner inte till den tiden vi bestämmt.. Vi får ses imorgon istället! På fredag åker jag ju till ÅRE!!! Glöm inte det!! Nu ska jag visa mamma min bartenderutbildning jag ska boka snart, uppdaterar senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0