Nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja jag åkte utomlands ensam utan mamma med två vänner i 3 veckor. Vi åkt ner till Rhodos och jag tror nästan det förändrade mitt liv, mognade verkligen till. Sen har jag fått jobb, tackat nej till jobb osv. Detta år har jag verkligen gått steget och mognat till otroligt mycket!

Har du några nyårslöften?
Nej inget speciellt.. Kanske hålla igång skolan bättre osv..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Tre gamla vänner blev gravida och en utav dem har redan fött sitt barn! Grattis! Själv väntar jag nog 10 år till..

Vilka länder besökte du?
Egypten, Rhodos (Grekland) och Estland!

Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
9 Februari... (hemligt)

Vad var din största framgång 2011?
Min anställning som barnflicka. Världens bästa jobb!

Största misstaget?
Massor av misstag! Nej men jag vet inte riktigt... Men ***** är nog det största!

Vad spenderade du mest pengar på?
Rhodos tror jag, gjorde nog av med över 10 000:- i fickpengar allt som allt..


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja!! Min pojkvän, han gav mig min bebis (min Iphone)

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Haha, kanske jeans, kilklackar, päls, rosa, vitt osv!

Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar och rest mer..

Bästa köpet?
Min päls!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur skulle du hantera situationen om du blev gravid nu? :)



Skit bra blogg!

2011-12-28 @ 11:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0