Svarar på en fråga om min acne!

Som många vet har jag drabbats av acne sen unga tånår. Redan i 4:e klass började jag täcka små flammor med mammas puder osv, löjligt va? Min acne var som värst under 5-6:e klass. Den försvann faktiskt när jag började äta p-piller i 8:e klass. Använde alltid extra mycket smink för att täcka små finnar. Idag sminkar jag mig bara på helger! Vilket är otroligt skönt, och mina finnar är nästan helt borta. Dock får jag extra mycket utslag vid lingon-veckan. Vilket jag har idag, haha så har några finnar runt munnen och en i pannan! Just pga veckan och all stress. Men det är inget jag störs över och går gärna osminkad! Finnar är bara några röda prickar som ingen bryr sig om, det är bara du själv som faktiskt tänker på det. Hoppas svaret hjälpte! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0