Svarar på en fråga!

Snygg tatuering!! Hur funkar det mellan dig och din kille när det gäller festandet? Låter ni varandra festa? Älskar din blogg

Svar: Tack! Oftast festar jag tillsammans med honom, och det fungerar jätte bra eftersom hans vänner är jätte roliga att umgås med. Lite svårt är det nu när jag inte kan gå ut på krogen längre, men den 16 feb fyller jag 18 och då kan vi börja gå ut tillsammans igen! Annars brukar vi festa sepparat, och då brukar vi nästan alltid mötas upp senare på kvällen och sova tillsammans. Han gillar inte när jag dricker osv men det är ju en självklarhet. Dricker ju bara någon cider ibland, höhö.. Nej men det fungerar jätte bra och är glad över det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0