Svarar på en liten fråga!

Hur skulle du hantera situationen om du blev gravid nu? :)

Svar: Hm.. Om det inte hade gått att göra abort hade jag nog flyttat hemifrån till en lägenhet med min pojkvän, tagit ett år ledigt från skolan när barnet föds och bara ta det lugnt. Jag hade inte kunnat gå på min bartenderutbildninge eller följt med till segligen till Las Palmas... Hade vart lite tråkigt. Nej jag skulle absolut inte klara att ha barn nu, vill inte ens ha det än. Vill leva livet först, åka utomlands osv. Ska nog skaffa barn när jag fyllt 29-30. Då har jag förhoppningsvis en man, läghenhet, sadig utbildning och ett fast och roligt jobb! Samt en stadig ekonomi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0