Svarar på era frågor till frågestunden

Valde att avsluta och stänga av kommentarsfältet väldigt snabbt när jag såg hur många patestiska frågor jag fick.. hur orkar ni? Tack till er alla gulliga, ni är underbar och jag blir så glad av era söta kommentarer!

Valde ut 5 frågor:

Vad ska du bli när du blir stor? Eller vad vill du arbeta med?
Svar: Först var det polis som många vet, men vet ni vad? Jag har nog ändrat mig. Jag vill bli flygvärdinna! Visst låter det skoj? Kommer söka in så fort jag fyllt 20!

Hur gammal är du? Har du falskt legg? Vilka klubbar brukar du gå till?
Svar: Jag är 17 år gammal och fyller 18 om bara 2 månader! Nej jag har inget falskt legg som många tror, haha. Har faktiskt användt och lånat Dellas pass under sommaren/hösten. Gav nyss tillbaka det eftersom jag vill vänta tills jag fyllt 18. Blir alltid så nervös när jag går ut med det. Bobby släppte alltid in mig på Entourage i höstast, väldigt sliskig typ men trevlig! Det var där jag träffade Peters, Kissies bror! Sen har jag varit på Café Opera en gång men det var väldigt överskattat ska jag säga! Har varit väldigt mycket på Söder, Hellströms osv! Kram

Är Della och Bella samma person?
Svar: Nej nej, Della är min mammas arbetskolegas dotter som jag umgicks med ibland!


Berätta lite om din och bellas vänskap? Hur var det mellan er? vad brukade ni göra? Hon var väl ändå din bästavän som gjorde allt för dig. Har hört att du slutade höra av dig efter rhodos . sen blev det bara så. saknar du henne?
Svar: Vilka frågor! Börjar med första. Jag och bella umgås inte längre, därför har vi ingen vänskap till varandra längre. Förstår inte andra frågan riktigt, men hon var min bästa vän så det var väldigt bra, vi bråkade väl aldrig osv. Träffades varje dag, och gjorde massa skoj med våra vänner. Ja hon gjorde allt för mig, även fast jag inte bad om mycket. Ställde upp för henne med, sånt vänner gör! Man ska ju inte tänka så, ja det stämmer att vi slutade umgås efter Rhodos, men det var inte den enda anledningen. Vi umgick någon gång efter Rhodos också, och då visade sig att allt som inte skedde i Rhodos bara var i Rhodos, utan följde med oss till Sverige. Inget jag tar här i bloggen. Livet går vidare, och man får helt enkelt bygga upp det som rivits ner!

Hur länge har du och Pontus varit tillsammans? Träffar du Irvin nåt?
Svar: 1 år nu! Hahaha gud nej, haha nej nej nej!

Hur många läsare har du? Hur mycket tjänar du?
Svar: Runt 50.. Haha.. Tjänar bara 6000 nu, ca 5000 efter skatt, buhu. Dock kommer jag få högre lön när jag fyllt 18! Yeyy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ditt svar om bella! Undrar bara några saker för har både följt din och hennes blogg sen ett år. Tror du ni någonsin kmr bli sams igen? Har du pratat skit om henne eller sagt dumma saker om henne var helt ärlig! din blogg blir mer intressan då. Låter kul men tråkigt att ni inte umgås. era bloggar var bäst förut ni var som typ dessie och paow. söta men synd... fattar inte att ni inte saknar varandra. vill inte skriva mitt namn men frågade henne förut och hon sa sjäövklart gör jag det. hon verkar så snäll. hejdå lydia! /er stalker

2011-12-15 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0