11 Juli

Sov 3 timmar inatt efter att ha sett the notbook för tredje gången senaste veckan. Tvngade mig upp ur sängen när mitt mobilen lät 05.00 imorse. 05.00 gick jag upp, på mitt sommarlov. Underbart. För att sedan ta mig till mitt Huddinge sjukhus där jag börjat jobba. Ska berätta mer om jobbet imorgon! Var min första dag idag och det gick asbra. Hur som helst, bloggar mer imorgon om mitt jobb! Ska berätta allting! Kommer även blogga om Rhodos som jag nydligen kom hem från efter 3 veckor! Ska försöka göra minst två inlägg om dagen, fler om jag hinner. Men nu måste jag lägga mig, trots att klockan är 21.30 och det är sommarlov. Behöver verkligen sova..
¨
¨
Bild på mig och fina Andrea från förra helgen!

Kommentarer
Postat av: Messi

Weei

2011-07-11 @ 22:34:57
URL: http://Messi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0