Dag 3 -En bild som gör dig glad, och en bild som gör dig ledsen

Den här bilden gör mig verklogen glad, Andera sprider en stark lycka med sitt leende och jag kommer ihåg hur lycklig jag var här. Hm, saknar min hårfärg lite jag hade här. Är lite sugen på att färga igen. Blond eller brunett?
Det var någon dag efter Rhodos resan, ni ser ju hur brun jag var! Kom ihåg hur smal jag var också, vägde bara 55 kilo på 170 centimeter! SAKNAR! Nu jävlar....




Den här bilden gör mig så ledsen. Ni ser ju själva... Stackars tjej. Blir så ledsen och arg på föräldrar som kan låta sina barn se ut såhär... Det är ju deras fel och ansvar. Ända sen jag varit liten har jag alltid tyckt att min mamma har varit elak som inte gett oss hur många bullar och hur mycket godis vi vill ha. Hon kunde bli jätte sur, och jag kom ihåg att jag köpte godis i smyg. Idag förstår jag varför och är så tacksam över det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0