Därför har jag inte bloggat senaste veckan....

Har hållt på att skriva en uppsats i samhälle, om Sveriges arbetslöshet. Bestämde tidigt att jag skulel få MVG på arbetet och därför la jag ner mycket tid på skrivandet. Gick djupt i ämnet och började diskutera ekonomiska kriser, konsekvenser och nationalekonomins påverkan av arbetslöshet osv. Jag satt på statsbiblioteket i två timmar en dag, satt hemma båda helgdagarna och ställde in träningar för att skra på arbetet. Efter 5 sidor, och 70% av arbetet var färdigt igår på lördag kvällen bestämde jag mig för att ta en paus, så ja ggick ut en stund och sov sen hos min pojkvän. Imorse gick vi till hamburgerkiosken och satte oss och tog en varin meny, innan han skulle till jobbet ich jag hem för att skriva klart min uppsats. Men när jag kommer hem fungerar inte min bärbara dator att sätta på.. Jag får lite smått panik och ropar på mamma. Springer och letar efter laddaren, kopplar in datorn i den och sätter in laddaren i elutget. Men datorn sätts fortfarande inte på. Jag märker att of/off knappen sitter löst, får lite mer panik. Ringer Pontus som är på jobbet och skriker, han säger att om jag testar ta bort knappen ska det fungera. Så jag och mamma hämtar verktygslådan och jag en skruvmejsel och skär bort hela knappen. MEN DEN FUNKADE FORTFARANDE INTE. Tillslut slänger jag datan i väggen och börjar stört gråta i en timme tills jag somnade. Efter jag vaknat säger mamma att hon sjukanmäler mig från skolan imorgon så jag kan skriva om arbetet. Det känns så jävla jobbigt. Jag som var så glad över att jag visste hur bra arbetet skulle blivit. Nu får jag väl nöja mig med ett G eller VG... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0