Fortsättningen! Del 2

Va hamnade på Hellströms där Pontus och hans vänner var. När vi kom dit såg vi att Pontus hade bställt massa dricka (han har nyss fått sjukt mycket pengar). Och det irriterade mig ganska mycket för han kan slösa runt 5000 på en kväll (hela min lön). Så det gjorde att jag automatiskt inte hälsade på dom som satt vid bordet. (Det satt några tjejer som jag inte käånde igen). Men killarna har jag ju träfat förut så det var inget stor sak.

Vi tar ett bort på uteserveringen, jag, Cleisi och tre av pontus kompisar. Vi sitter där i säkert en timme och dricker från rosén. Sen var det dags att gå in då som stänger uteserveringen. Men då hör både jag och cleisi ochh vi inte får sitta vid bordet där våra kompisar satt. Två tjejer (av dom jag inte kände igen) sa att vi hade vart otrevliga mot dom och inte hälsat. Jag menar, dom överdrev rejält! Jag förklarade för dom hur det låg till och tillslut fick vi sitta med dom(?). Haha.. lite barnsligt... När klockan närmat sig 12 ska vi vidare till ett annat ställe! (Fortsättning följer).

Juste, jag har inga bilder från Hellströms eller resten av kvällen. Min käre pojkvän beslogtog den hela kvällen och sen försvann han! Riktigt irriterande!! Har några bilder strax innan Hellströms dock:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0