Jag är klar!!

Innan jag tränade mötte jag faktiskt upp min pojkvän, vi åkte till hagsätra där han bor. Jag gick till Flex i Hagsätra medans han var hemma och fixade med tvätten. Sprang 1 km och tränade lite rumpa och mage. Efter jag tränat möttes vi upp. Jag är ju klar med min uppsats och jag är SÅ glad. Arbetade i 24 timmar i sträck i min säng, som 4 timmar vid 3-7 inatt och sen fortsatte jag skriva uppsatsen tills 18-tiden idag. Helt sjukt, har så ont i kroppen för jag bara legat hemma i sängen sen igår kväll. Men jag är så stolt över mig själv att jag orkade skriva om min förlorade uppsats. Hoppas på ett mvg, men tror faktiskt det bara blir ett vg. Nu ska vi se slumdog miljonar, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0