Kollat på Teletubbies hela morgonen

Lill tjejen är sjuk idag, så därför ska jag jobba hela dagen. Hon är så söt, vi har suttit framför tv:n hela morgonen, sen har vi också bakat kladdkaka! Och jag har druckit riktigt jordgubbste! Snart ska vi äta lite lunch innan hon måste sova någon timme. Då passar jag på att skriva klart engelska läxan. Slutar vid 18 idag, då åker jag direkt till gymmet. Ska träna stenhårt ikväll! Är ledig imorgon men jobbar hela dagen på fredag igen.. Slänger in två bilder också (är inte så sur som jag ser ut att vara, haha.. Orkade inte bara ta om bilden)


Kommentarer
Postat av: Joanna

Det är ifrån h&m med märket isadora :)

2011-11-02 @ 23:01:16
URL: http://joannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0