Stress är min vardag

Stress, stress, stress. 10 saker att göra samtidigt och 100 saker att hålla koll på. Så ser oftast min vardag ut, men jag mår bra av att stressa, få saker gjort snabbt som jag sedan kan känna mig stolt över. Idag exempel, sov hos min pojkvän, sen åka till skolan under förmiddagen, sen mötte jag upp Della för att fixa en sak, och nu är jag på jobbet. Och vet ni vad jag ska göra efter? Åka tillbaka till skolan. Har ett matte prov 16.30 att skriva. Efter provet väntar gymmet på mig. Och efter gymmet börjar jag plugga igen. Lite slut men jag fixar det, imorgon är dagen lugnare då jag har jobb hela dagen. Slutar klockan 16.00 idag. Måste fortsätta arbeta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0