Svarar på en fråga av bloggläsare!

Hej där! Jag undrar en sak, har du bråkat med bella?
Och är din pojkvän hab du var tillsammans med förr? Puss älskar dig blogg!

Svar: Hej där! Jag och bella bråkar inte, jag har inte pratat med henne på väldigt länge och vi umgås bara inte längre! Nej det är inte samma kille! Min pojkvän som jag är tillsammans med nu heter Pontus. Vi har varit tillsammans i exakt ett år, innan jag träffade Pontus var jag tillsammans med Teodor, vi gick i samma klass och var tillsammans i 2 hela år! Tack så mycket! Puss puss!


Det är så kul när ni ställer frågor! Var inte blyga! Fråga på så blir jag jätte glad, och lovar att hjälpa till och svara på alla frågaor ni ställer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0