Tid är är till för att allt inte ska inträffa samtidigt

Nu är jag klar för dagen, nästan. Skola och jobb är avklarat. Nu är det bara träning som väntar. Jag har märkt att mitt liv är väldigt strukturellt just nu, dagarna är fulla med både skola och jobb. Men kvällarna är nog stressigast, mina sömnproblem ger mig sån ångest över att fixa klart alla skolpapper, läxor osv. Måste ha allt i ordning innan jag kan lägga mig. Sen när man lagt sig börjar man tänka på alla arbeten osv man har framför sig närmsta veckorna. Jag har 3 grupparbeten, en engelska uppsats och 1 redovisning om orginaderad brottslighet. Allt detta ska vara klart inom 2-3 veckor! Tänkte skriva klart min engelska uppsats ikväll efter gymmet. Samtidigt vill jag ju åka till pojkvännen som jag inte kommer kunna träffa eller träffat på flera dagar.. Får se hur jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0