Tre nätter i en. Första delen av kvällen:

Jag var ju som sagt i stan med Cleisi under dagen igår. Då köpte vi även massa goda cider eftersom vi skulle på Halloween fest! Senare på kvällen redan vid 6 var det dags för festen! Jag hade min städ outfit på mig såklart och Cleisi var vampyr! Jag kan erkänna att det var lite pinsamt att gå runt så utomhus, ni kan säkert tänka er hur mycket folk stirrade! Vi åkte till Farsta strand för att ta pendeln, efter att ha spillt ut en cider, råkat beskriva fel väg till en man så att han åkte fel och även lyckats åkt fel själva så var vi äntligen framme glada! Festen var i Jordbro i ett hus och jätte lyckad! Vi drack, dansade och hade allmänt trevligt. Sen kände jag och Cleisi för att dra ut på stan... (Fortsättning följer!) några bilder från första delen av kvällen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0