Svarar på en fråga:

Hej , jag blev väldigt intreserad av det där att gå ner fyra kilo , Men hur länge ska man göra detta och funkar de ? Har du prövat ? Hur många gånger i veckan ska man träna ?:)

Svar: Hej! Det varerar mellan olika kroppar hur snabbt man kan gå ner, men en vecka behövs MINST för att se resultat! Det enda man behöver tänka på i stort sätt är:

  • att absolut inte äta nån slags föda av rent druvsocker, dvs olika kolhydrater, godis, läsk osv! Utan sockret kommer inte kroppen kunna gå upp någonting! Och istället behöva ta druvsocker som finns lagrat i era celler för att ge kroppen näring! (dvs ta fett från höfter, rumpa osv). Så ät inget socker!

Jag har prövat och det funkar verkligen, dock har jag så stort sockersug så klarade mig lite halvt.... Men försök verkligen leva utan socker i en vecka så kommer ni se resultat! INGA KOLHYDRATER! Mitt bästa tips är att:

  • börja träna träna på morgone! Gå ut och gå i solen, eller gå ner till gymmet på ett roligt pass en lördags morgon! Kroppen förbränner som mest när man är nyvaken och man inte hunnit äta något än! Själv ska jag ner till gymmet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0