Vad är det egentligen jag ska göra imorgon?

Imorgon vid 7 tiden ska jag delta i en katastofövning med samarbete av s:t görans sjukhus. En låtsas gasläcka ska ske 7 min från från sjukhuset. Ambulanser kommer finnas på plats som ska föra oss till sjukhuset där sjukvårdare sedan ska ''duscha'' av oss all giftig gas som vi fått på oss. Dom kommer alltså klippa upp mina kläder osv, därför måste jag ha bikini under. (Jag kommer dock ha min badräkt). Allt detta är såklart bara på låtsas men kommer att utspelas som en riktig katastrof olycka. Sjukhusets akutmotagning kommer fortfarande vara öppen som vanligt även fast vi kommer bli inskrivna där exempel. Detta kommer nog ta hela dagen. Vi kommer även bli sminkade med massa blod osv! Spännande va? Ska försöka fota om jag kan, det lovar jag!
-
Här är några bilder på hur det ser ut vid katasrofövningar:
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0