Wow, över 100 besökare idag?

Hur kommer det sig egentligen? Skulle vara kul att få veta vilka ni är som läser min blogg!  Kommentera gärna hur ni hittade hit! Hehe, är jätte glad faktiskt! Hoppas på att det går uppåt nu! Från att ha runt 40-50 till över 100 besökere är mycket! Iallafall för mig! 

Nu har jag ''pluggat'' klart. Okej jag har mest låtsats plugga under kvällen, så mamma ska tro att jag är duktig! Är ju mammas lilla ängen! Eller? Hm, nej nu är det dags att sova.. Är inte alls trött och funderar till och med på att åka in till stan för att möta Pontus. Men nej. Behöver sova hemma inatt!

Slänger in en nytagen naken bild utan smink. Blek som ett spöke, men har mina anledningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0