Café Opera

Igår tillbringade jag min kväll på Cafét och söta barndomsvännen Cleisi förljde med mig. Vi hade det hur kul som helt, och Cleisi är verkligen en omtänksam tjej som ställer upp! Innan vi drog dit så drack vi lite innan och satt o pratade i en timme. Hon är underbar! Sen började klockan närma sig 23 tiden, då mötte vi upp min kompis Filip från min skola utanför Café Opera. Kvällen blev lyckad, vi drack, jag spelade black jack, dansade och hade allmänt kul! Tack för en lyckad kväll!


Bild på mig på väg in mot stan! Här ser min sminkning, sotade ögonen lite och mitt rosa läppstift!


Kvällens klädsel! Använde min bortglömda spetsbody från Gina!


Bild på Filip, hans vän och jag på dansgolvet!


Bild på Filip och Cleisi, söta va?

Bild när Leo spelar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0