E-cigaretten

Min e-cigarett som jag nu köpt från Oddwolf! Det fungerar faktiskt, och man vänjer sig att röka den. Något jag absolut inte trodde tidigare, men den visade sig vara jätte bra. Många har frågat om det, vissa har sagt att den är ''ful'' osv, men det är ingenting jag reagerar på med tanke på att jag har den för min egen skull och inte för andras. Snart är jag helt borta från cigaretterna. Tycker det är så äckligt när man tänke efter.. usch! E-cigaretterna finns att köpa för 400 kr på internet, men om någon är sugen på att ha en egen så kan jag sälja min! Man använder ju den bara perioden då jag ''trappar'' ner. Och tro mig, den fungerar!
Jag och min E-cigarett! Fri från tobak!
Själva ''cigarett'' paketet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0