Gårdagen / nu

Blev en riktig galen natt igår, somnade inte förs vid 6 tiden.. Kvällen började med att jag var med Cleisi och hennes vänner under kvällen. Jag skulle dragit vidare så dem följde med! Men efter att ha åkt fram o tillbaks av vissa anledningar började det bli väldigt jobbigt, både för mig och dem. Så vi skildes i gullmars, (vill be om ursäkt igen för att jag drog med er fram och tillbaka). Tillslut hamnade jag på Theodoras med några vänner, bland annat Della! Kvällen var lyckad och det var kul att träffa Cleisi igen!
Nu sitter jag hemma med mamma och lilla systern, vi ska äta strax och efter det ska vi baka kanelbullar inför kanelbullens dag som är om 2 dagar! Lånade nyss en bok från biblioteket också, måste ha en bok till samhället imorgon då vi ska läsa och ha redovisning osv snart! Ska bli intressant, lånade en bok om brottslighet i Sverige, ''Organiserad brottslighet i Sverige'' heter den, handlar om hur ett brott är uppbyggt, hur kriminella skyddar sig från myndigheter osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0