Godmorgon!

Jag vaknade med ett riktigt leende på läpparna med min älskling brevid mig. Vi hade lite tjaffs inatt som vi snabbt löste. Så underbart att man verkligen kan ha någon att prata med och vara med om nätterna. Har inte sovit själv på evigheter, då menar jag verkligen det. Kanse max några gånger under ett helt år! Förstår ni då vilen sepperationsångest och hur sällskapsjuk jag är? Iallafall, jag ska strax byta om till träningskläder eftersom jag har tropp fys nu. Efter det ska jag på möte *hemligt*! Låter spännande va? Efter mötet åker jag direkt till Östermalm för att jobba. Jag slutar runt 9 kan jag tänka mig, efter jobbet åker jag till min älskling som jobbar på Stureplan. Ska ta med mig en Cd så att vi ska kunna bränna ner lite filmer, bland annat senaste Harry Potter filmen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0