Gullig kille!

Sitter nu på hans jobb och bilderna är tagna nyss!

Här är min Pojkvän för er som har undrat! Han jobbar på Pressbyrån på Stureplan. Precis vid Östermalmstorg tunnelbana! Han fyller 20 nu i november (exakt ett år sen vi träffades, vi träffades på hans födelsedag). På fritiden vet jag inte vad han gör när han inte är med mig (han vill aldrig berätta). Och ibland spelar han cs. Han är världens bästa, det var han som köpte min Iphone (!!) och han ger mig alltid massa saker jag behöver, exmpel en gång när jag ville ha ett par jeans. Då köpte han det! Gulligt va? Och han gör mig alltid glad, oavsett vad. Jag blir som gladast av när han köper godis och alla spontana saker han kommer på. Vi kan vakna en söndag så säger han ''Kom nu älskling vi ska kolla på Bio och äta i kungshallarna''. Det bästa är nog att jag kan prata med han om allt och att han alltid ställer upp! Han har alltid funnits där för mig.
Hm, vad finns det mer att säga? Vi hade en paus i vintras, från slutet av Januari och i maj någongång blev vi tillsammans igen. Haha... Ja det var han som dumpade mig! Men sen ångrade han sig... Nu förklarar jag detta väldigt kortfattat. Om det är något mer ni undrar så tveka inte på att fråga! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0