Kan inte sova..

För mycket tankar kretsar i mitt huvud just nu på allt arbete och träning jag skjutit fram med min snöplog. Ibland är det så skönt att bara skjuta fram alla skolarbeten i en stor hög och bara strunta i dom. Men ångesten som byggs och ligger tungt över mig svider. Jag ska fixa det här! Har redan 200 p i sjukvården fixat med ett vg på köpet!
-
Imorgon jobbar jag fram tills 5. Sen måste jag hem och fixa mig inför bion. Förhoppningsvis hinner jag plugga lite efter bion! Jag har tills på fredag på mig att skriva klart historia uppsatsen. Halva är klar, så det blir nog inga problem! Men engelska uppsatsen, engeska bokrecessionen, samhälle redovisningen och samhälle uppsatsen då?  Och matte provet på fredag då? Blir galen av att ens tänka på allt. Helt sjukt. Tar en sak i taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0