Min älskade vän Danielle

Det här är en av min allra bästa vän. Träffade henne för första gången i somras via min mamma faktiskt. Visste ni att hennes och min mamma är arbetskollegor? Det är så vi träffades! Skulle egentligen ha åkt på kryssning under Valborg och resa till Turkiet med dem, men valde att tacka nej eftersom mamma beskrev det som "vill du åka på semester med mig, min kollega och hennes barn?" vilket jag ABSOLUT inte hade lust med. Vilket jag ångrar nu efter jag träffat henne! Della är så sjukt rolig att vara med, och vi är så lika. Längtar så mycket tills den 9 Juni då min och hennes familj åker till Turkiet i 3 veckor!! Kommer bli så sjukt kul! Tack för allt Della, älskar dig!

 

 


Kommentarer
Postat av: linnbroddesson

Fin blogg gumman!! :)

2011-10-05 @ 12:19:27
URL: http://linnbroddesson.devote.se
Postat av: Lydia

Tack hjärtat! Vad heter din blogg?

2011-10-05 @ 16:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0