Min underbara fredagskväll

Kvällen började redan direkt när jag slutat skolan, mötte upp Della - Danielle i Skanstull  och sen åkte vi till gamla stan för att byta hennes stav till tung-piercingen hos ANT. Där satt vi i över en timme, efter åkte  vi till mig och lagade lite middag och fixade oss. Därefter åkte vi till skogås på en liten hemma fest, jag och Della hade riktigt kul vid DJ båset killen hade som bodde där! Riktigt roligt var det. Sen åkte vi till en krog i Handen med några killkompisar. Och såå kul vi hade! Beställde en tunna öl, vodka redbull helrör osv! Har aldrig druckit så mycket på en krog, haha! Vi blev riktigt berusade och hade riktigt kul, fram tills Della försvann i någon timme? Hittade henne sen dock på dansgolvet! Det blev en riktig lyckad kväll, P kom och hämtade oss vid 2 tiden också vilket var skönt. Han är så underbar. Vaknade med en extrem baksmälla, men det var det värt!
Jag och della väntan på bussen mot skogås:

Della och jag på krogen, haha!
Ser ni hur vit jag  blir runt min mun när jag dricker? Konstigt, har alltid blivit så!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0