Tyska steg 4..

Sitter på tyskalektionen nu, vet egentligen inte vad jag gör här eftersom jag fick ig i steg 3? Ska göra en ig prövning snart dock, någon som vet hur en sån går till? Eller vad som händer om jag inte klarar ig prövningen? Har en stark känsla av att jag inte kommer klara det här. Det handlar ändå om 250 poäng och ett kärnämne.. Irriterande!!

Förlåt för tråkig och dålig uppdatering på sista tiden förresten. Men har bara haft tillgång till att mobil blogga eftersom jag har jobbat, tränat osv! Men ikväll ska jag faktiskt bara vara hemma, så då får ni en ordentlig uppdatering. Ska även fixa lite med designen, bra va? Så slipper den vara så tråkig och enkel.. Är hemma vid 5 tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0