En vild natt!

Jag måste bara börja med att säga att jag och Danielle hade en galen kväll igår. Lite väl för galen.
Kvällen började i Sumpan hos Dellas tjejkompis. Vi började dricka lite smått, sen togs tequilan fram! Vi dansade, skrattade och hade allmänt kul! Sen skulle vi vidare till en killkompis från skolan. Men tequilan tog lite väl i för hårt så jag och Della hamnade helt fel. Vi åkte för långt och hamnade mitt i ingenstans (landet typ) med pendeln.
Sen var det dags att röra sig hemmåt kände vi! Jag har sjukt mycket bilder från igår kväll, lite väl för privata för att ladda upp här i bloggen. En del får ni se ändå!

Juste fikade vid 2 tiden på ett fik med *hemlig* inne i stan.. Haha förstår ni den att sitta och fika efter en halv tequila och en halv vinare? (Hppas inte mamma läser detta nu!)

Igår körde jag på en rosa-lila skuggnig vid ögonen. Vet inte om det syns så tydligt men visst var det sött? Satsade även på uppsatt! Kändes mycket fräshare!


Mina klackar jag hade igår kväll! Med en brun tjock träklack!

Bild på mig i Sumpan i början av kvällen!



Här dök tequilan fram!!

(Hahaha! Dem här bjuder jag på)


Söta Della och Josefin!



En av dem sista bilderna av kvällen på pendeln då vi åkte vilse... Haha.. Vi kom hem iallafall!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken underbar blus du har på bilderna! Vart har du köpt den?

2011-10-18 @ 00:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0