Här startar ett nytt kapitel i mitt liv

Skolan har tagit över mitt liv, måste ta det lite lugnt... Är på jobbet nu. Och har nyss ätit ute med pojkvännen. Allt är bra nu. Du och jag, så är det bara. Vi två igenom allt. Nu börjar jag om med allt, ska börja träna, äta nyttigt och vara duktig. Ha tid åt vännerna och tid till mig själv. Jag har mycket att se fram emot!

22 december - mini julafton med familjen + Pontus
23 december - åker kryssning till Tallinn i Estland med mamma och lilla syster
29 december - åker till Åre 1 vecka, firar nyår där
25 januari - min feta lön kommer!
16 februari - jag blir 18 = krogen
1 mars - pappa kommer ut
11 mars - åker till Las Palmas med skolan (om jag kommer med) hoppas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vad har hänt med din pappa? Ursäkta att jag ställer en sån personlig fråga..

2011-12-07 @ 17:15:38
Postat av: Anonym

längtar tills din pappa kommer ut!

2011-12-07 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0