En FULLSPÄCKAD helg!

Jag har varit så sjukt upptagen i helgen att jag nästa stresst ihjäl mig. I fredags hade jag ju skola och slutade vid 4. Direkt efter skolan behövde jag fixa Amandas present. Hon fyllde ju 18!! Sen mötte jag upp Andrea för att åka till ekerö. Vi mötte upp hennes killkompis så att vi kunde gå till systemet och förebereda oss inför kvällen på ekerö. När vi väl var framme på ekerö vid 7 tiden var det dags för en super god middag, tårta osv. Amanda bor verkligen som en prinsessa, det är helt sjukt. Iallafall, efter maten började vi fixa oss lite eftersom gesterna redan hade börjat komma till lokalen utanför henne. Mer folk kom, och vid 12 var lokalen full med trevligt folk. Jag hade en underbar kväll och sov över hos amanda.

Var tvungen att åka där ifrån ekerö vid 10 på morgonen för att åka och jobba. Jag jobbade från 15-03.00! Så det har varit en faart fylld helg! Idag söndag har jag varit på Eriksdalsbadet med min pojkvän och lekt! Kram på er

Födelesedagsbarnet!
image description

Jag och underbara Andrea
image description

Jag igen i min prinsessklänning
image description

Jag och Sebastian!
image description

''Jag har ditt namn på rumpan'' ''Vafan snackar du om?'' Ja, jag har ditt namn tatuerat på min rumpa'' ''Ursäkta? Va nej det har du inte'' ''Jo, KOLLA!''
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0