Min första dg som 18

Mim första dag som 18 har blandats med skratt och lycka, samtidigt med sorg och tårar. Först vill jag bara tacka er ALLA för era gratulationer! Det är närmare 150 stycken som grattat mig idag och jag är så rörd. Har skrattat och haft kul med vänner, och köpt mitt första cigg paket (bara för att).. Samtidigt fick jag reda på ett väldigt jobbigt beslut idag av skolan. Jag får inte följa med på vinterveckan heller. Jag är så jävla sur och arg på min skola att jag utbrast i tårar igen. Inte för att jag i te fick följa med utan för att jag kämpat så jävla hårt med Bernadotte. Just nu känner jag för att lämna skolan. Jag vill hoppa av, hitta en lägenhet och leva ett eget liv. Men det är väl bara en dröm. Nej jag orkar inte deppa mer ska tänka på annat nu, jag fyller ju trots allt 18 år idag och jag har en fullspäckad helg framför mig! Slänger in två väldigt bleka bilder på lilla mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0