Vad tycker ni är vackrast?

Senaste tiden har jag raasat ner i vikt. Har inte bara förlorat fett, utan nästan alla mina muskler. Vet ni varför? Jag inte tränar ordentligt på ett halvår! Inte för att jag inte vill eller orkar träna, jag har aldrig tid. Och dem timmarna jag får över i veckan försöker jag spendera med mina vänner och pojkvän, och koppla av hemma. Nu i feb går mitt gumkort ut också. Då kommer jag börja springa utomhus. Så kommer försöka bygga på mig nu, har inte varit såhär smal sen i Rhodos och jag gillar inte när min rumpa, bröst och former försvunnit. Vad tycker ni? Jag mår nog ändå bäst i den här kroppen, psykist. Fast samtidigt vet jag att det faktiskt är snyggare att ha litte mer rundare former istället för kantiga. Vad tycker nu om all den här kroppshetsen alla har? Själv tycker jag det är så löjligt. Det viktigaste är att man lever hälsosamt!

Jag idag 58 kg, 170 cm :


Jag i höstast 66 kg, 170 cm:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vackraste är när man är en sund själ i en sund kropp tycker jag!

2012-02-13 @ 20:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0